♛انسیتی کینگ♛

♛انسیتی کینگ♛

•• سلام خوش اومدی!

•• در این بلاگ همه چیز از کی پاپ گذاشته میشه♥

به خصوص گروه انسیتی^^

طبقه بندی موضوعی

بیوگرافی گروه تی اکس تی TXT

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ

 

سلام *-*

 

بیوگرافی گروه تی اکس تی رو براتون اوردم :)

 

 

*برای دانلود آلبوم های این گروه کلیک کنید*

*برای دانلود ام وی های TXT کلیک کنید*

 

برای دیدن بیوگرافی برید ادامه مطلب♥

 

 

پیج اینستاگرام؛کلیک کنید

 

نکته: موقعیت های اعضا توی هر کامبک عوض میشه، برای همین این موقعیت ها کلی هستند.

 

1. سوبین

 

 

2. یونجون

 

(یونجون متولد سال1999 هست، توی عکس اشتباه نوشتیم)

 

 

3. بومگیو

 

 

4. تهیون

 

 

5. هیونینگ کای

 

 

نظرتون درباره گروه چیه؟

 

بایس انتخاب کردین؟

 

 

 

نظرات  (۱۲۴)

جیخخخخخ تی اکس ای خلی خوبهههه عررررر

 

منم ی موآم:))

 

بایسم هیونینگههههه

سلام دستتون درد نکنه بیوگرافی رو گذاشتید واقعا ممنون 

بایس من بومگیو و یونجون هستن 

من خیل وقته تی اکس تی رو میشناسم ام تا حالا بیو گرافی رو نخونده بودم ممنون

اسم طرفدارای تی اکس تی چیه🥲

پاسخ:
MoA
موآ

من الان از ی تی اس و تی اکس  تی خوشم میاد و بلک پینک تو بی تی اس بایستم جین-تو تی اکس تی -تهیون- تو بلک پینک جیسو

 

عرررررررر من الان اشنا شدم بایسم یا سوبینه یا یونجوننننننن⁦^_^⁩

  • آرمی بلنکی و....
  • من بایستم یونجون هستش تو تلوزیون موزیک ویدیو هاشون رو دیدم عااالی بود 

    اگه میخواین بهتون بگم کجا دیدم.  بگم؟؟؟؟  خوب باشه ..

    تو جم لایف پلاس همون gm  life+ همون جشنواره موسیقی ملون 

    من آرمی و بلینک ام و طرفدار تی اکس تی الان ها شدم ولی طرفدار دو آتیشه ی بی تی اس ام بایسم از بی تی اس جیمین و از تی اکس تی یونجون و از بلک پینک جنی هس یونجون واقعا خیلی باحاله💚

  • فاطمه هوشنگی ماهر
  • ot5هستم و اینکه اومدم بگم یونجون متولد ۱۹۹۹ ولی نوشته شده اینجا ۲۰۰۰ لطفا درستش کنید 

    پاسخ:
    مرسی، اصلاح شد :>♥
  • ➹/𝗧ᵒᵐᵒʳʳᵒʷ×𝗧ᵒᵍᵉᵗʰᵉʳ➷/TXT
  • یونجون خفنم 😎😎😎 بایس اصلیم 😎😎😎 حیح حیح 

    عاغا کیوت منو بدیننننن... هیون بایسمهTT 

  • Kim se min-ARMY BTS
  • سلام من 2 ساله ارمی ام و خیلی بی تی اسو میدوسم ..به جز بی تی اس و بلک پینک با گروه کی پاپ دیگه ای اشنایی

    نداشتم..اینا هم عالین..البته من تازه بیوگرافیشونو خوندم و هنوز اهنگاشونو گوش ندادم..بایسم سوبین هست چون خیلی فیسش 

    جذابه و کیوته..شخصیتش مث خودمه برا همین حس کردم خیلی خوب میشه بایسم سوبین باشه...تو بی تی اس بایسم تهیونگه

    و عاشقشم و هیچیو با بی تی اس عوض نمیکنم..نظر ها رو که خوندم واقعا با خودم گفتم حیفه موا نشم چون اینا هم خاننده ان و 

    فرقی با بی تی اس ندارن...همشون ستاره ان... وای چقد حرف زدم..خلاصه خیلی خوشم اومد مرسی گوگولیاا

    سلام من 2 ساله ارمی ام و خیلی بی تی اسو میدوسم ..به جز بی تی اس و بلک پینک با گروه کی پاپ دیگه ای اشنایی

    نداشتم..اینا هم عالین..البته من تازه بیوگرافیشونو خوندم و هنوز اهنگاشونو گوش ندادم..بایسم سوبین هست چون خیلی فیسش 

    جذابه و کیوته..شخصیتش مث خودمه برا همین حس کردم خیلی خوب میشه بایسم سوبین باشه...تو بی تی اس بایسم تهیونگه

    و عاشقشم و هیچیو با بی تی اس عوض نمیکنم..نظر ها رو که خوندم واقعا با خودم گفتم حیفه موا نشم چون اینا هم خاننده ان و 

    فرقی با بی تی اس ندارن...همشون ستاره ان... وای چقد حرف زدم..خلاصه خیلی خوشم اومد مرسی گوگولیاا

    سلام دوستان من خیلی وقته ارمی هستم و جدیدا ها هم موا شدم واقعا هردوگروه عالی و موفق هستن و پیشنهاد میدم هردو رو دوست داشته باشید اما خب اگه نمیخواهید هم مشکلی نیست. ‌‌..من و یونجون دقیقا تو یه ماه و یه روز به دنیا اومدیم و این منو خوشحال میکنه بقیشون هم یکیشون تو ماه داداشم و اون یکی هم تا ماه دخترعموم و اون یکی هم تو ماه دوستم به دنیا اومده و کای هم تو ماه اون یکی دوستم 

    واقعا وقتی فکر میکنم میگم ما چقدر خوش شانسیم که تو ماه های تی اکس تی به دنیا اومدیم😂😂

     

    سلام دوستان من خیلی وقته ارمی هستم و جدیدا ها هم موا شدم واقعا هردوگروه عالی و موفق هستن و پیشنهاد میدم هردو رو دوست داشته باشید اما خب اگه نمیخواهید هم مشکلی نیست. ‌‌..من و یونجون دقیقا تو یه ماه و یه روز به دنیا اومدیم و این منو خوشحال میکنه بقیشون هم یکیشون تو ماه داداشم و اون یکی هم تا ماه دخترعموم و اون یکی هم تو ماه دوستم به دنیا اومده و کای هم تو ماه اون یکی دوستم 

    واقعا وقتی فکر میکنم میگم ما چقدر خوش شانسیم که تو ماه های تی اکس تی به دنیا اومدیم😂😂

     

    سلام دوستان من خیلی وقته ارمی هستم و جدیدا ها هم موا شدم واقعا هردوگروه عالی و موفق هستن و پیشنهاد میدم هردو رو دوست داشته باشید اما خب اگه نمیخواهید هم مشکلی نیست. ‌‌..من و یونجون دقیقا تو یه ماه و یه روز به دنیا اومدیم و این منو خوشحال میکنه بقیشون هم یکیشون تو ماه داداشم و اون یکی هم تا ماه دخترعموم و اون یکی هم تو ماه دوستم به دنیا اومده و کای هم تو ماه اون یکی دوستم 

    واقعا وقتی فکر میکنم میگم ما چقدر خوش شانسیم که تو ماه های تی اکس تی به دنیا اومدیم😂😂

     

    من بایسم یونجونه😃بچمممم

    خوب کامنتارو خوندم چن نفر گفته بودن هیونیگ کای :)

    الا نباید جرشون بدم؟ :)

    بیخیال بگذریم

    من بایسم ت تی اکس تی هیونینگ کای عه و ت بی تی اس جناب مین یونگی :)

    رح🙂🤟🚶🏻‍♀️

    باعی :)

  • BLINK♥ARMY♥MIDZY♥MOA♥
  • منووبومگیوماهمون یکیه

     

  • BLINK♥ARMY♥MIDZY♥MOA♥
  • منووبومگیوماهمون یکیه

     

    من عاشق تی اکس تی هستم 😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍

    بایسم یونجون 🤤

    سلام مرسی 

    من موا هستم بایس اصلیم یونجونه بعد یونجون بوم ولی درکل همشون رو یک اندازه دوست دارم 

    واقعا آهنگاشون عالییه 

    بازم ممنون

    ممنونم 

  • ARMY 💫EXO.I💫TXT
  • من که عاشق گروهشونم خیلس خوبن🤩😍

  • ARMY 💫EXO.I💫TXT
  • عالین

    هنوز کامل موآ نشدم

    ولی بایسم سوبینه 

     

     

     

    میگم بلاخره اسم فناشون چیه...

    پاسخ:
    بیوگرافی برات نمیاد؟

    چون من توی بیوگرافی ها نوشتم و دوباره هم چک کردم و بود...

    اوتی۵:)

    همشونو میدوسم

  • بی تی اس انهایپن تی اکس تی
  • من تازه با این گروه آشنا شدم همشون کیوت خوشگل هستم ولی عاشق یونجون سوبینم وتو بی تی اس جیهوپ توی انهایپن زندگیم عشقم نیکی وبایس رکرم سونو هست عکسای سونگهون انهایپن رو نگاه میکنم هم جذبش میشم انهایپن بی تی اس تی اکس تی عالین برید با انهایپن آشنا شید عشق هستن بین بی تی اس وتی اکس تی فرق ندارید هردو گروه خوب و موفقی هستن

    حاجی بومگیو خ خوبه

    نامزد جدیدم چوی بومگیو😎شوهرامم جئون جونگکوک،چا ایون وو،بیون بکهیون🚶‍♀️رح🚶‍♀️

    من گروه txtرو تازه شناختم ولی واقعا آهنگ هاشون رو دوست دارم(کلا کیپاپ خییییلی دوست دارم)من توی هر گروهی یکی رو خیلی دوست دارم مثلا تو بی تی اس عاشق جونگ کوکم توی بلک پینک عاشق جنیم توی استری کیدز عاشق فیلیکسم وتوی گروه تی اکس تی هم عاشق سوبینم😍😍😍

    هام من چن سالی هست آرمیم و الانم چن ماهی هست موآ م بایس ندارم و5otام🤌

    یون جون بایس. سوبین بایس رکر تامام 🚶‍♀️😁

    من سوبینو میخام 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧😠😠😠😠😠😠

     

    با اجازتون بایسم شد سوبین خیلی کیوته لعنتی😐😭

    سلام من عاشق گروه تی اکس تی هستم 

    وخیلییییی کای را دوست دارم.

    و می خواهم به کره بروم

     

    ایییییگوووووو چقدر اینا خوشمزه و کیوووووتن😻😻😻😻❤❤❤❤

    یونجون😻💞

    سلام منم طرفدار تی اکس تی هستم واقعا تشخیصشون اولا برای من سخت بود ولی الان خیلی اسونه اینا خیلی کیوت و بامزه هستن من خیلی دوسشون دارم همشونو بایسم یونجون و رکرم سوبین من ارمی هم  هستم بهه نظر من هیچ گروهی جای بی تی اس رو نمیتونه بگیره ولی این تی اکس تی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بامزه هستن                                          من قبلا فقط یونجون وسوبین رو اشتباه میگرفتم ولی الان نه                                                                                              ولی برای کسی که میخواد باهاشون اشنا بشه خیلی سخته تشخیصش من به دوستم از اونا گفتم و طرفدارشون شد ولی فقط بومیگو و تهیون رو اشتباه میگرفت به نظر اون تشخیص هینونگ کای خیلی اسونه                                                                    بالاخره اونا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کیوت هستن 

    سلام.وای مرسی من با شما مای شدم خیلی خوشم اومد بایسمم انتخاب کردم♡

    بایسم شد یونجون البته من کیپاپر دو اتیشه ام ولی خیلی ازتون ممنونم♡

    اداما بدید حتما عالیه♡

    ای ننه ای خدا چقد کوچولووووعن😍😍😍🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    بایسم هیونینگ کای هست

    واهنگاشون که معرکست

    اوخوداااا من جای مامان اینام💖💖💖 

    چقد کیوتن اخه اینا خدایا همشون خیلی نازن

    من کلا کیپاپ دوس دارم بایسام 

    تهیونگ بی تی اس و جونگ کوک

    شیومین و چانیول اکسو

    یونجون تی اکس نی 

    به نظرم یونجون شبیه تهیونگه 

    ولی تهیونگ عشق تره

    بایسم بومگیو شد بایس رکرم تهیون

    خیلی خفنن من ک عاشقشونم

    البته همه کی پاپ عالین

    من فن همه کی پاپ عم

    سلام! 

    تی اکس تی رو من از زمان دبیو میشناسم و از همون زمان دبیو موآ شدم ᐠ( ᐛ )ᐟ 

    از همشون خوشم میاد و بایس انتخاب کردن برام سخت بود، اخرش خواهرم برام بایس انتخاب کرد ( ̄∇ ̄)

    یونجون بایسم شد و خیلی هم دوسش دارم (≡^∇^≡)

    واو منو سوبین هم ماهی هستیم 😍😍😘⁦❤️⁩⁦❤️⁩عااااااشقتونم کیوتی ها💜💜💜😘😘😘😘😘⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    من ارمی و اکسوالم ولی تی اکس تی رو هم خیلی دوست دارم مخصوصا بومگیو کهخیلی کیوته

    وایییییییییییی خدااااااااااااااااا چقد اینا کیوتننننننننننن

     

    گوگولیااااااااااااااااااااا :)

    میدونین منم ارمیم تازه موا شدم

    ولی تشخیص قیافه هاشون اونقدرا که میگین سخت نیست برامن کار سه روز بود😃

    راستی بایسم از بی تی اس تهیونگه

    واییییی خیلی جذابه البته گاهی کیوتم میشه😄😄😍

    از تی اکس تی هم هنوز نمیدونم همشون خیلی گوگولین😚😚

    من اولین گروهی که دوس داشتم اکسو بود اما یه اکسوال واقعی نبودم چون ولشون کردم😯

    اما مطمئنم هیچوقت بی تی اسو ول نمیکنم چون عاشقانه دوسشون دارم مخصوصا کاپل ویکوک رو منو دوستم میپرستیمش❤❤❤❤❤💋💋💋

    راستی من یه مونببه و ایتینی هم هستم

    و البته استری کیدز 😉😉😀

    اوفففف...بسه دیگه خسته شدم اینقدر تایپ کردم 😩😩😥😥😅😅😅

  • بیتا علی زاده
  • من عاشق بی تی اس وتیاکس تی هستم در کل لینک هست هم دوست دارم 

    لطفا به خاطر شباهتشون که به نظر من اصلا هم شباهت ندارن طرفدارشون نشید بلکه به خاطر خودشون دوسشون داشته باشید 

    به نظر من این گروه کاملا اخلاق ها و چهره های منحصر به فرد خودشونو دارن 

    پس برید عاشقشون شید خخخخخخ

    فایتینگ

    بچه ها من اسمم به کره ای تهیون میشه دارم از خنده میپکم

    بابا اینا حرف ندارن 

    رفقا میدونستین اصلا خوب نیست بی تی اس و تی اکس تی رو مقایسه کنید؟

    به هر حال همشون خواننده هستن و دو تا گروه جدا و مسلمه که آهنگ ها شخصیت ها و ...ی متفاوتی دارن 

    بعدشم اینکه طرفدار تی اکس تی بشی ربطی به ول کردن بی تی اس نداره

    درضمن اینا هر دو توی بیگ هیت هستن و هم رو هم دوست دارن

    شما نباید اگه یه نفر از تی اکس تی خوشش اومد ازش ناراحت شید آخه خودتونو جاشون بزارید؟

    فکر کنید شما بعد کلی وقت تلاش و کلی سال که  رویاتون آیدا بودن بوده که میدونم الانم رویای خیلی هاتون هست آیدل شده باشید ولی به خاطر اینکه یه گروه پر طرفدار تو کمپانیتونه بقیه از شما متنفر بشم آخه این درستشه؟

    برعکس 

    من میگم ازشون طرفداری کنید و حمایتشون کنید اینا گروه خیلی با استعدادی هستن 

    در ضمن هر کسی رو به خاطر خودش دوست داشته باشید و نگید به پای بی تی اس نمیرسنو اینا بر عکس اینا اتفاقا در برابر دیگر گروه ها به خاطر پیشرفت چشمگیری که داشتن خیلی عالی هستن و درضمن من خودم آرمی هستم ولی هیچ وقت از هیچ کدوم گروها بد نگید 

    اینا همه توضیح دادم که دیدگاهتون عوض شه

    راستی رفقا

    اگه به موزیک ویدئوهاشون دقت کرده باشید رویاشون براشون خیلی مهمه و دوست ندارن اصلحه هامونو طرفشون بگیریم لطفا به شخصیت ها و رفتاراشون دقت کنید خودتون متوجه میشوید که خیلی تلاش کردن برای رویاهاشون پس درکشون کنید 

    خود شماها رویاهایی دارید که میخواید همه چیتونو بدید بهشون برسید پس فکر کنید یه روز بهشون رسیده باشین پس درکشون کنید

    ممنون از اونایی که خوندن

    امیدوارم نظرتون عوض شده باشه

    من خودم چننننند ساله آرمی هستم یعنی پنج سال خخخخخخخخخ

    ولی اینا خیلی دوست داشتنی هستن

    و متوجه شدم خیلی احساس دارن به خوندن و آهنگا و خوداشون دقت کنید

    حرف ندارن اینا فرشته های ما هستن باید از قلبای آسمونیشون محافظت کنیم 

    کام ساهام نیدا 

     

     

     

     

  • dt88iranian kpoper94
  • وااااااای عالین همشون بایسه من هونینگ کای چون وقتی بهش نگاه میکنم ارامش پیدا میکنم

    من الان به علاوه اینکه ارمی و اکسوالم حالا موآ هم هستم و خیلی خوشحالم :)

    تو بنگتن بایسم کوکی و تو اکسو بایسم سهون هس

    من واقعا احساس خوشبختی میکنم ک با دنیای کیپاپ اشنا شدم

    ببخشید سنتر گروه تی اکس تی کیه؟

    پاسخ:
    در حال حاضر بومگیو

    سلام من خودم عاشق گروه بی تی اس هستم

    ولی. دیدم  txtهم از بیگ هیت.هست و خیلی جذاب هستند به خاطر همین الان دوستشون دارم و مخصوصاً آهنگ کت اند داگشون.رو 

    من عاشق بومگیو هستم 😍😍😍خخخخیییللللیییی خخخخیییلللییی ددددوووسسستتت ددداااارررمممم ببببووووممممگگگیییووو هیچکی مثل توبرای من نمیشه واقعاعاشقتم ❤❤❤❣💕💕💓💛💜💝💕💖💞💗💟💙💚

    خیلی گروه باحالین طرفدار شدم😁😁

    اولین گروهی بود که به راحتی از هم تشخیصشون میدادم بایسم یونجون 

    موزیک ویدیو puma شون عالی بود👌👌👌

    اونا واقعا محشرن و استعدادشون عالیههه بایسم بومگیو است ولی همشون رو دوس دارم فایتینگ❤

    وای خیلی از سوبین خوشم میاددد😍😍😍😍😍😍

    من خودم یه کیپایریم و گروه های زیادی رو میشناسم واین گروه بنظر بامزه تر وکیوت تر از همشون هست

    من از وقتی ک شروع ب کار کردن میشناسمشون

    همشون خیلی گوگولین 

    اهنگ دبیوشون کیوت بود^-^

    همشونو دوست دارم بایسمم سوبین*-*

    من عاشق تی اکس تی هستم و جدیدا استنشون کردم و اینکه یک مولتی فندوم هستم و بایسام 

    یونجون و سهون و جونگ کوک و چان و مومو است 

    من عااااااشششششقققققق تی اکس تی و ای سی ای و بی تی اس و توایس و اکسو هستم 

     

    از همه بیشتر بی تی اس و تی اکس تی 

    من کلا عاشق بیگ هیتم ❤️❤️

    وکالیست و ویژوال یعنی چی؟

    پاسخ:
    وکالیست یعنی اونی که تخصصش توی خوندنه
    ویژوال یعنی کسی که به عنوان زیباترین عضو میشناسنش (طبق استاندارد های خود کره فکر کنم)

    من که پارسال باهاشون اشنا شدم یهوویی عکسشونو دیدم و اهنگشونو گوش دادم عاشقشون شدم من بعداز اکسو دومین گروهی که از اول طرفدارشون بودم تی اکس تیه ...🙈

    دوسشون دارم کیوتن خیلیییی، یاد اولای دبیوی بی تی اس میندازنم بس که کوچولو موچولوعن😍😍😍😭😭😭 فعلا بایس ندارم ولی همشونو یه جور خاصی دوس دارم اصا خودمو درک نمیکنم:/ هرچند بی تی اس سرجاشه تا همیشه...

    این گروه خعلی خوبه...من خودم یه اکسوالم شدیییید وسوهو و چانی بایسامن تو تی اکس تی هم هیونینگ کای خوشم اومده ولی تشخیص قیافشون خعلی سخته

    آرمی هستم ولی نمیدونم ظرفیت دارم فنشون اینا شم یا نع😅😐

    تهیون خداست😂

    من هم آرمی ام هم ببینم و هم فن اورگلو خیلی دوس دارم موا هم بشم ولی خیلی تشخیصشون از هم سخته 

    عالییییییییییییییییی بودن😇💜💛💚💙❤💖💕👍همشون لایک دارن

    خیلییییی خوبن تی اکس تی همشون بایسم هستن^--^*.*

    خیلیییییییییییییی خوبن من بیشتر از بی تی اس دوسشون دارم

     

    چقد تهیونگ و یونجون شبیهن 

    ولی هیشکی تهیونگ نمیشه

    از تی اکس تی خوشم اومد

    بایسم تو تی اکس تی یونجونه

    تشخیصشون خخخخیییلللیییییی سخته فقط میتونم سوبین رو توی عکس هاشون تشخیص بدم

    آهنگاشونو خیلی گوش میدم

    ولی btsیه چیز دیگه ست

    من از همون اول که شروع کردن به خوندن میشناسمشون 

    اکسوال ام اما عاشقsoobinهستم و مقایسشونخیلی برام سخته اما txt خیلی خوبن چون با soobinتوی یه ماه و سال بدنیا امدم 

    تازه خیلی تشخیص چهرهشون راحته 

    بایسم یونجون و تهیون هستن . گروه خیلی باحالیه ولی به پای BTS & BLACKPINK نمی‌رسه ولی در کل باحاله ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    گروه خیلی خوبیه خیلی کیوت و خوشگل و با استعدادن دقیقا شبیه سونبه هاشون بی تی اسولی ولی اینکه بی تی اس و تی اکس تی و باهم مقایسه میکنید کار اشتباهیه بی تی اس شش ساله دبیو کردن و مطمعنا موفق تر و بهترن و با تی اکس تی که یه ساله دبیو کردن و انقدر هم تو این یه سال موفق شدن نباید مقایسه کنید من بایسم یونجون و تو بنگتن جونگ کوک من از رابطه صمیمی تی اکس تی و بی تی اس خیلی خوشم میاد ریکشن بی تی اس به برد تی اکس تی خدا بود بی تی اس از خود تی اکس تی خوشحال تر بودن 

    وااای من میخوام فنشون بشم چون خودم ارمی ام و از طریق بی تی اس باهاشون اشنا شدم و دوسشون دارم اما تشخیصشون از هم خیلی سخته😭😭😭

    بی تی اس با اینکه ۷ تا بودن خیلی راحت تر شناختمشون تا تی اکس تی😭😭😭💔💔

    سلام *من خودم ارمی هستم و عاشقشونم *اکسو رو هم دوست دارم*از تی اکس تی هم خوشم اومد*ولی هیچ کدوم به bts  نمی رسه*من عاشق vminkookyoungi

     

     بایس من هیونینگ کای و یونجون هست

    اقااااااااااااااااااااااا اینا خیلی قداشون خوبههههههههههههههههههههههههههههههه

    من بی تی اس موخواممممممممممممممممممممممممممممممممم

     

    من عاشق بی تی اس هستم و دلم می خواد تی اکس ای هم بشناسم چون روابط بی تی اس و تی اکس تی خیلی با هم خوبه و از یه کمپانی هستن.

    اسم فندوم موآ هست نه یانگ وان:)

     

    پاسخ:
    درسته،اگه اشتباه نکنم یانگ وان بود و عوضش کردن
    مرسی♥

    من طرفدار بی تی اسم و هم بلک پینک دوست دارم طرفدار تی اکس تی هم باشم ولی نمیتونم تشخیصشون بدم کی کیه😂😂😂😂

    سوبین لیدر خوشگل بایستمه

    من یه آرمی ام اکسو رو هم دوست دارم

    بلک پینک هم خوبه ولی فن اینها هم میشم خیلی کیوت و کوچولو ان.

    یونجون توی بیگ هیت خیلی شبیه تهیونگ یود

    به نظرم مقایسه گروه ها کار اشتباهیه چون معمولا سبک و خوندن و  تجربیاتشون وخیلی چیزاشون باهم فرف داره ما نباید گروه هایی که چند ساله دارن کار میکنن و سابقه دارن رو با گروه تازه کاری مقایسه کرد ولی منظورم این نیست که گروه بدی هست و من بعد از دیدن ام وی شون خوشم ازشون اومد

    من تی اکس تی رو دوست دارم ولی هیچ گروه برام بهتر از اکسو نمیشه و بایسم توی اکسو سوهو و چانیوله

    دمتنون گرممممممممممممممممممممم^^

    ترخدا اگه توانستی از گروه دریم کتچر هم بزارین:)

    پاسخ:
    حتما♥

    اکسو و بی تی اس و تی ایکس تی فایتینگ👊👊💪💛💛💛💛💛

    خب یه سوال!

    هونینگ کای چرا انقد جذابه؟ :|

    لطفا این گروه جدید رو با بی تی اس یا اکسو یکی نکنین یا مقایسه اشون نکنین. من ۶ سال آرمی ام و ۷ سال اکسوال و همین چند وقتی هم ک تی اکس تی دبیو کرده یانگ وان شدم .لطفا این هارو باهم یکی نکنین از نظر صدا چهره هیکل سن وزن خصوصیت همه چیشون متفاوته .ممنون😋🥰

    بایسم رو نمیتونم انتخاب کنم چیکار  کنم راستی ی سئوال خودشون اکانت اینستا ندارن؟

    پاسخ:
    خبر ندارم ولی بطور روتین گروهای روکی تا یه مدت اکانت شخصی ندارن
    اکسو و بی تی اس و تی اکس تی هیچ ربطی بهم ندارن که با هم مقایسه میکنید...
    تی اکس تی گروه جوون و کیوتیه و میتونه اینده خوبی داشته باشه...من در کنار اینکه ارمی و اکسوالم،یه یانگ وان هم هستم=)
    بایسمم هونینگ کای:)
    به طرفدار تی اکس تی چی میگن ؟؟؟؟؟من هم اکسول هستم و هم یه ارمی 
    پاسخ:
    توی بیوگرافی نوشته شده
    به طرفدار تی اکس تی چی میگن ؟؟؟؟؟من هم اکسول هستم و هم یه ارمی 
    من ی اکسوالم و بی تی اسم دوس دارم اما بنظرم تی بای تی اینده ی خیلی خوبی دارع بایسم تو اکسو چانه تو تی اکس تس هیونینگ کای👌🏻🤗
    من آرمیم♡اشکال هم هستم♡از این گروه هم خوشم اومد♡به نظرم می تونه گروه خیلی خوبی باشه♡من در کنار بی تی اس و اکسو طرفدار تی اکس تی هم میشم♡از همشون خوشم اومد♡مثل بی تی اس و اکسو اینا هم خوشگلن♡•♡
    گروه خوبیه به نظرم ولی خب به پای BTS نمی‌رسه ولی من درکنار آرمی بودنم فن این گروه هم هستم اما بی تی اس عشقه😍✨💜
    وآاااااااای...خیلی گوگول مگولن..با اینکه اکسوالم و بایسم بکهیونه..ولی کم کم دارم عاشق یونجون و بومگیو میشم..این گروه هنوز اول کارشونه و بهترم میشن. پس درکنار اکسوال بودنم با افتخار من فن این گروه میشم😍
    سلام من عاااااااااااااشق bts هستم و تصمیم هم ندارم ولشون کنم برم سراغ یه گروه دیگه مثل بعضی ها که خودشونو فنه bts میدونستند وبعد ......😐😕
    ولی من دوست دارم در کنار bts که تقریبا مثل خانوادم هستن 😁 دوتا گروه دیگه هم بشناسم که اونها txt وexo هستن😀 و ممنون که این اطلاعات رو در دسترس ما گذاشتین💜 راستی بیلینکی هم هستم 

    سلام من عاااااااااااااشق bts هستم و تصمیم هم ندارم ولشون کنم برم سراغ یه گروه دیگه مثل بعضی ها که خودشونو فنه bts میدونستند وبعد ......😐😕
    ولی من دوست دارم در کنار bts که تقریبا مثل خانوادم هستن 😁 دوتا گروه دیگه هم بشناسم که اونها txt وexo هستن😀 و ممنون که این اطلاعات رو در دسترس ما گذاشتین💜
  • ❤Atrin army❤suga's wifs
  • سلام من خودم ارمیم و بی تی اسو خعلی دوست دارم راستش تی اکس تی هم باحاله اما برام سخته فن شون باشم نمدونم چرا من کلا کیپاپ رو دوست دارم اما عاشقققق بی تی اس م هیچ چیز برام جای بی تی اسو نمییگره عام نسبت به تی اکس تی هم احساس خاصی ندارم فن شون نیستم ازشون هم بدم نمیاد به نشرم باحالن🙂چرا بعضی از ارمی ها کلا بی تی اسو فراموش کردن رفتن سمت تی اکس تی😢من که هیچ چیز برام جای بی تی اسو نمییگره ❤😍😍😍💖💋بایسم هم شوگاست عشقمه😍😍❤❤😘😘
    من اکسوالم اما می‌خوام فن گروه جوون ترم باشم مثلا استری کیدز یا تی اکس تی ولی این فیافهاشون خیلی شبیه نمی‌دونم حفظشون کنم😂😂😂
    وووش چقد گوگولین^^
    من بعد از اکسو گروه تی اکس تی رو واقعا دوس دارم...بایسامم هونینگ کای و یونجون هستن
  • ملیکا ARMY.EXOL
  • تی اکس تی عالی هست ولی BTSوEXO خیلی خیلی بهتر هستند  ولی من خیلی دوسشون دارم وفن شون شودم وبایس من تهیون هست خیلی خیلی دوسشون دارم عالی بود ممنون که خبر رسانی می کنید لطفا اگه پیج انستاگرام شون رو دارید داخل سایت بزارین ☺😇😘❤💋👍
    سلام عالین ولی بی تی اس یه چیز دیگست بعد چقدر یونجون تو فیلما شبیه ویه انگار کپیش کردن
    سلام من تا به حال طرف دار اکسو و گات7 بودم ولی تی اکس تی یه چیز دیگه اس
    سلام
    به نظر من اینا گروه با مزه این
    ولی هیچی جای بی تی اسو واسه من به عنوان گروهی که عاشقشم نمیگیره 
    نمیدونم چرا اینقدر برام سخته ک فن شون باشم🤔
    من یکی از دوستام میگفت فندومشون اسم داره یادم نیست اسمش چی بود اینقدر از تی اکس تی خوشش اومده که اندازه بی تی اس دوسش داره بچه😞😕 تازه من بعضی آرمیارو میشناسم اصن بی تی اسو ول کرده بودن واسه همین این منو متعجب میکنه که چرا بی تی اسو ول کردن وهمش سراغ تی اکس تی رو میگیرن....نمیدونم🤷‍♀️
    تازه اینام ک هنوز بچن🙃البته سوبین فلن به نظر من خوشگله 
    شاید منم ی روزی فن شون بشم🤗ولی آرمیای واقعی حتی اگه از گروهی خوششون بیاد جای بی تی اسو نمیگیره 
    نور اور🙅‍♀️

    سلام من از سوبین ویونجون خوشم میاد چون کیوت هستند  در کل من اکسوالم و بایسم هم چانیوله
  • تیلور سوییفت
  • خداااااای من
    قد سووووووًبین
    من میخااااامش
    ویژوال چیه
    پاسخ:
    خوشگلترین فرد گروه
    من عااااااااااااااااااااااااااشق یونجونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    عالی بود 😂
    عالی بود 😂
    چه گروه نی نیی هستن😅
    من از تهیون و بومی خوشم اومد گروهش کیو و ناز هستن و چرا هونینگ کای آخه کای اسم دیگه ای به فکرشو نرسید چرا از اکسو اصکی میرن آخه ولی من در کل اکسوال هستم بایسم بکهیون هست😄😆
    پاسخ:
    عزیزم هیونینگ کای اسم اصلی خودش هست... و اینکه با یه اسم تکراری ابهت یه ایدل از بین نمیره :)))) کای همیشه ابهت خودشو خواهد داشت :)
    سلام من خیلی خوشم امد 
    بد نبود اما فقطbts و black pink
    من خیلی دوسش داشتم مفهومش قشنک بود خود ام وا هم که  کیوت!!
    بایسام هم هونینگ کای(چون تهش کای داره جزو بایسام شد و اینکه خوشگله)،بومگیو  چون دنسره بایسم شد،سوبین چون کیوت، یونجون چون رپره بایسمه 😁😁😀😀😀

    پاسخ:
    اره همه چیزش خوب بود ♥
    فقط تهیون خار داره؟ :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">