♛انسیتی کینگ♛

♛انسیتی کینگ♛

•• سلام خوش اومدی!

•• در این بلاگ همه چیز از کی پاپ گذاشته میشه♥

به خصوص گروه انسیتی^^

طبقه بندی موضوعی

بیوگرافی گروه ایتزی ITZY

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ

*آپدیت شد*

 

 

*برای دانلود موزیک ویدیو های ایتزی کلیک کنید*

 

*برای دانلود آلبوم های ایتزی کلیک کنید*

 

برای دیدن بیوگرافی برید ادامه مطلب ♥

 

 

 

 

1. یجی

 

 

2. لیا

 

 

3. ریوجین

 

 

4. چریونگ

 

 

5. یونا

 

 

تموم شد:)

 

گروه ایتزی رو دوست دارین؟

 

بایس دارین؟

 

امیدوارم مفید بوده باشه♥

 

 

نظرات  (۶۱)

سلام دستت درد نکنه گذاشتی 

ممنون 

سلام ، من میدزی ـم ، سه ماه هست که میدزی ـم.بایسم لیا هست.

سلام من گروه ایتزی را خیلی دوست دارم و بایس م یجی هست

عالی بود مخصوصا برای من🥺

نیو میدزی‌م بایسم ریوجین و یونا🍓

عاشقتونم ایتزی ❤️❤️❤️❤️❤️

وای شین یونا عالی عاشقشم هم رقصش خوبه هم صداش عالی هم قیافش حرف نداره

راستش من من کل ایدل هارو به اندازه ی هم دوس دارم اونا بیشتر از خوشکلی جذاب هستن و من عاشقونم و بیشتر از جذابی هم کیوتن گروهشون خیلی معروفه و من فن گروه توایس هم هستم گروه ایتزی هم یکبار با اهنگ توایس خوندن و رقصیدن و یکی از اعضای گروه ایتزی دوست صمیمی کل اعضای توایس و گروه ایتزی یک بار با اهنگ گروه بلک پینک هم رقصیدن

سلام میشه بگین رهبر گروهشون کیه؟ 

پاسخ:
یجی

سلام اسم فندومشون چیه؟

پاسخ:
توی بیوگرافی ها نوشته شده

سلام آیا اعضای ایتزی سولو دادن؟

پاسخ:
تا جایی که من خبر دارم، نه.

سلام،به کاپل یجی و ریوجین چی میگن؟

 

پاسخ:
درود♥
تا جایی که من میدونم به کاپلشون ریوجی(Ryuji) میگن.

عالی من بایسم ریوجینه عاشقشم ایتزی هم دوسدارم خیلی

هن رقصشون عالیه هم صداشون

واقعا گروه خوبین صداشون رقصشونم عالیه

سلام. ببخشید من چ جوری میتونم اهنگاشونو دانلود کنم؟

هرچی میرنم روی اون که نوشته دانلود موزیک ویدیو برام نمیاد

پاسخ:
اون لینک منقضی شده بوده، الان موزیک ویدیو هارو دوباره گذاشتیم^^

گروه ایتزی خیلی خوبه من عاشق تین گروهم

چند وقت پیشم البوم جدید دادن به نام NOTSHY من بایسم یجی هست ولی همه شون و دوست دارم

عالی بود خیلی خوشگلن بایسم یونا

سلام

دنسراصلی رقص گروه رو طراحی میکنه؟

کلا وظیفه دنسر اصلی چیه؟

پاسخ:
درود

به عضوی میگن که مهارت ر.ق.ص.ش از همه بهتر باشه ^^♥

من ک عاشقشونم ینی میتونم بگم میمیرم براشون هر روز دارم اهنگاشونو گوش میکنم😇بایستمم شین ریوجینه😇

بایسم لیا هستش و واقعا عاشق گروهش هستم بعدا اگر وقت کردید وزنشونو و قدشونو فهمیدیم لطف می کنین بزارین؟ممنونم از بیوگرافیتون❤

خیلی کیوتن^-^

یجی ^^

عالی 

گروه خیلی خوبی هست 

من عاشق ریوجینم 

یجی هم خوشگله فقط ابرو هاش...

 

ایتزی رو دوست دارم گروه خوبیه بایستم از ایتزی ریو جین هست و میخوام بگم هیچ گروهی مثل بی تی اس 💓💓♥️ نیست 😍💓💓♥️

ارمی و موا هستم 💋😘 کیپاپ کره 🌟

ممنون از وبلاگ خوبت👌👌👧

ولی یه سوال...اینا اسم هاشون دقیقا کجای اسمشونه؟یعنی مثلا شین ریو جین دقیقا کدون بخش اسمش اسم کوچیکش محسوب میشه و کجای اسمش فامیل؟شین فامیلشه ریوجین اسمش؟یا برعکس؟لطفا اگه کسی میدونه بگه چون خیلی دوست دارم بدونم😘

پاسخ:
سلام عزیزم مرسی💞
شین : فامیلی
ریوجین : اسم

این یونا همچین سنشم کم نیس وون یونگ از ایزوان متولد 31اگست 2004 یعنی تقریبا یه سال از یونا کوچیکتر بعد گروهشونم سال2018دبیو کرده اون به نظرم سنش کم . ولی ایتزی گروهیه که متفاوته سبکشون بایسم لیا و ریوجینه

یونا اخر چند سالشه؟؟

13یا15؟؟؟؟؟

پاسخ:
2003 بدنیا اومده ، الانم 2019 عه ، از هم کم کنی میشه 16 سالش
به شمسی 1382 بدنیا اومده ، الانم 1398 عه ، از هم کم کنی میشه 16 سالش
  • jase❤super junior❤exo❤BTS❤❤ELF
  • جالبه یکیشون سه سال ازمن بزرگ تر بوددددد بهشون حسودیم میشه😶😶😶😶

    ولی خوبه گروه موففی میشه

     

    ا

    منم از ایتزی خیلی خوشم میاد اما اکسو بیشتر دوست دارم و بایسمم یجیه

    یونا  بایسم شد چون همسنمه^^

    اون دختره یونا نقش مقابل جونگ کوک عضو بی تی اس توی highlight reelهستش اگه کلیپشو ببینید میفهمین 

    تازه یه خبر دیگه برای ارمیا نقش مقابل تهیونگ و جین هم قراره دبیو کنن ولی مشخص نیس از کدوم کمپانی 🙁🙁🙁

    درضمن bombayahاهنگ دبیوی بلنک پینک نبوده😂😑wistleبوده بلینک عزیزی که نمیدونی 

    یه جوری رفتار میکنن انگار فقط باید یه گروه خوب باشه خب هر گروهی یه ویژگی هایی داره🙄🙄

    سلام اگه میشه از بی تی اس هم بزارین

    من که خیلی دوسشون دارم ولی خب اما فنشون نیستم..

    از بین گروه های دختری که داخل کی پاپ فعالیت میکنن گروه ایتزی رو واقعا بیشتر از همشون دوس دارم..

    اسم فندومشونم خیلی باحاله^^

    "میدزی"

    هیم خب مرسی از سایت خوبتون..

    من که خیلی دوسشون دارم ولی خب اما فنشون نیستم..

    از بین گروه های دختری که داخل کی پاپ فعالیت میکنن گروه ایتزی رو واقعا بیشتر از همشون دوس دارم..

    اسم فندومشونم خیلی باحاله^^

    "میدزی"

    هیم خب مرسی از سایت خوبتون..

    سلام گروه عالین من از همون روز اول mv توی یوتیوب دیدم ولی خیلی دوس داشتم بدونم سنشونو مرسی از بیوگرافی که گذاشتین فقط یه سوال داشتم این چریونگ توی برنامه سیکستین با توایس نبود؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم، بله بود
    اون دختره عضو ltzy شین یونا 15 سالشه ولی قدش 173 هست قیافهش هم اصلا به نوجوان نمیخوره 
    احساس مکنم پیر شدم 😐 فقط ی سوال من یکی از اعضاعشون رو دیدم ک داشت با هوبی تو بی تی اس تنرین رقص میکرد مگه کمپانی شون جدا نیس ؟ پس چطور میتونن ؟ 
    پاسخ:
    جیهوپ همراه ریوجین توی هایلایت لاو یورسلف حضور داشتن؛ حتما نباید توی کمپانی مشترک باشن ، خیلی وقتا پیش میاد که از کمپانی های دیگه توی ام وی های بقیه کمپانی ها حضور داشته باشن
    گروه خیلی خوبی هستن و از بین گروه های دختر ایتزی رو واقعا دوس دارم...فقط یه چیز! اسم فندومشون چی هست؟
    پاسخ:
    همین چند روز پیش اعلام کردن اسم فندم "میدزی" هست
    واااااات؟ منم 9دسامبر2003 ام! من الان استرس اینو دارم ازمون ورودی مدرسه قبول بشم بعد کسی ک بامن تو یه روز دنیا اومده الان خواننده شده.........
    هیییی روزگاار:)
    اول اینکه mv boombaya رکورد mv دبیو رو شکست با بیش از 600 میلیون بازدید دوم سنتر یعنی چی ?

    پاسخ:
    ام وی بومبایا سال 2016 منتشر شده معلومه توی 3 سال رکورد جابجا میشه!! و اینکه ممنون میشم جمله رو درست بخونین ، نوشتم بازدید """24 ساعت اول""" 
    سنتر ینی کسی که در مرکز قرار میگیره ، و قاعدتا بیشتر به چشم میاد
    خیلی ممنون واقعا عالی بود خیلی ازشون لذت بردم. دستتون درد نکنه، بایسمم کل گروه
    مرسی از اطلاعاتت،گروهشون عالیه،بایسم ریوجین و لیا هست.
    گروه عالین من بایسم لیاعه
    چجوری باید آهنگاشو دانلود کنیم
    پاسخ:
    همونجایی که نوشتم دانلود موزیک ویدیو کلیک کن ، وارد یه صفحه دیگه میشی ، اونجا هم اهنگ هست هم ام وی♥
    عالی بود ولی داشتم به این فکر میکردم که حتی افراد با سن کم تو کره میتونن به آرزو هاشون برسن دوست من شاید صداش خیلی بهتر از بعضی خواننده ها است اما تو ایران دختر بچه که خواننده نمیشه ولی به هر حال عالی بود
    عالی بود ولی داشتم به این فکر میکردم که حتی افراد با سن کم تو کره میتونن به آرزو هاشون برسن دوست من شاید صداش خیلی بهتر از بعضی خواننده ها است اما تو ایران دختر بچه که خواننده نمیشه ولی به هر حال عالی بود
    اىن گروه خىلى عالىه من از اولاى دبىو باهاشون اشنا شدم. و ممنون که بىو شون رو گذاشتىد م هر چى گشتم هىج جا پىدا نکردم .باىسمم yejiهست .عشق منه😘😍
    اىن گروه خىلى عالىه من از اولاى دبىو باهاشون اشنا شدم. و ممنون که بىو شون رو گذاشتىد م هر چى گشتم هىج جا پىدا نکردم .باىسمم yejiهست .عشق منه😘😍
    و درضمن من خبر دارم چند نفر رو هم میشناسم که ۱۵ سالشونه ولی تا اونجایی که میدونم گفتم و وقتی دارم میگم حتما شرایطش واسم پیش اومده:|
    پاسخ:
    اخه دیدم تعجب کردی واسه همین گفتم همه همینطورن!
    اهان ببخشید متوجه نشدم و اون Fake love اشتباه تایپی بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بیخشید ولی یه چیزی رو اشتباه گفتی رکورد رو نشکوند چون توی سال 2019 البوم Love yourself از BTS و اهنگ Fack live رکورد جهانی و تویتری ثبت کرد 
    و میگم چرا اینا اینقدر سنشون کمه:|یکیشون متولد ۱۳۸۲ هستش ولی من متولد ۱۳۸۳ هستم:|اگه اینجوریه منم برم دبیوت کنم•_•
    پاسخ:
    خیلی خوب میشه جمله هایی که مینویسم رو با دقت بخونید!
    اولا که البوم لاو یور سلف البوم دبیو نیست! و من نوشتم دبیو! دوما این که من حرفی راجع به البوم نزدم ، درباره بازدید موزیک ویدیو گفتم 
    بعلاوه اینکه اهنگ fake love درستشه
    الان همه ایدل ها سنشون همینه فکر کنم خیلی مطلع نیستی ، و بله میتونی بری ایدل بشی چرا که نه
    گروهشون معرکههه اس *-* من عاشق چهریونگ و یونام 
    من عاشقشونم بایسم یجی💛💛💛
    اینا چرا انقدر سنشون کمه خداااا؟ ولی کارشون خییلی خوبه!!
    خوبن اما من stray Kids رو دوست دارم 

    اینا که چهارتان اون یکی کو پس
    پاسخ:
    5 تا هستن ... شاید عکس براتون لود نشده
    سلام.ممنون بابت اطلاعات.اهنگ دبیوشون رو دوست دارم و از یجی خوشم میاد
    واقعا دمتون گرم بابا من عاشق این گروه شدم بایسم یجی و ریوجین هست ❣💗
    ویژوال چیه؟
    پاسخ:
    یعنی عضوی که ظاهرش خوشگلتر از همست
    دوسشون دارم. کلا jyp رو دوس دارم. از این گروهم بایسم ریوجینه چون آگاسه هس💚
    وااااو دمتون گرم سایتای خارجی رو  گشتم بیوگرافیشون نبود یهو دیدم اینجا هست گفتم باز دم هموطنا گرم     خیلی گروهشون خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">