♛انسیتی کینگ♛

♛انسیتی کینگ♛

•• سلام خوش اومدی!

•• در این بلاگ همه چیز از کی پاپ گذاشته میشه♥

به خصوص گروه انسیتی^^

طبقه بندی موضوعی

فکت از جه مین Jaemin

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ


فکت از جمین *-*



برای دیدن بقیه فکتا برید ادامه مطلب♥












تموم شد :))


برای دیدن بقیه فکت های موجود در وب روی عکس زیر کلیک کنید ♥




نظرات  (۷)

یه سریال بازی کرده که اسمش چگونه از تو متنفر باشم هست نگا کنین حتما

سلام من تازه با جمین آشنا شدم چطور میتونم عکسا و بقیه چیزاشو پیدا کنم میتونید کمکم کنید 

پاسخ:
درود♥
برای عکس ها میتونی از گوگل، توییتر، پینترست و خیلی سایت های دیگه پیدا کنی(ᵔᴥᵔ)
برای ویدیو ها هم یوتوب، توییتر، اینستاگرام و باز هم خیلی جاهای دیگه(•◡•)

جه مین مهربون و خاصمممم

پسر درجه یکککک❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭

واقن مثل جه مین کم پیدا میشه اون  از هر نظر فوق العادست❤💚💜

  • https://freebetqq88.com/qqdewa/
  • Thanks for sharing your thoughts about فکت از Jaemin. Regards

    سلام من جمین رو دوس دارم و دوستم بهم گفنه که یه فیلم بازی کرده ولی اسمشو نمیدونم میشه کمکم کنین

    پاسخ:
    سلام عزیزم ، اسم مینی دراماش Method to Hate You هست که 2 قسمت بیشتر نداره♥

    خیلییییییییی باحال هست

    سلام عالی عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">